Recenzie-“Tiamel Legenda Ultimului Craniu de Cristal” de Adrian Hulber

Titlu: TIAMEL- Legenda Ultimului Craniu de Cristal

Autor: Adrian Hulber

Nr. Pagini: 442

Tot timpul am iubit carțile bazate pe lucruri din altă lume, cărți ce au personaje atât de unice si bine conturate, ce reușesc să-mi atragă atenția prin prisma puterilor cu care au fost înzestarate. Astăzi, celebrând prima postare pe blog, vreau să vă vorbesc despre această carte minunată, ce mi-a captat atenția și m-a făcut, din nou, să îndrăgesc ceea ce autorii români reușesc să exprime.

Acum câteva săptămâni, cei de la TIAMEL mi-au trimis un pachet, în care se afla această carte. Le mulțumesc mult și vreau din tot sufletul să citesc și volumul al doilea, deoarece tare curios sunt de următoarele tâmpenii pe care Ti o să le facă. :)

Cartea o are în prim plan pe Tiamel, o tânără angelică căzută din cer în Orașul Cardas, unde se stabilește în casa bătrânului Goruk. Fata nu-și mai amintește nimic, datorită unui motiv necunoscut, tot ce mai știe este că numele ei este Ti. Lucruile iau o întorsătură grabnică, atunci când în lumea rea și cea bună, ibucnește un război agresiv, în care Fii Lumii Întunecate încercă, sub orice formă, să fure cel de-al treisprezecelea Craniu de Cristal, pentru ca aceștia să conducă ambele lumi, iar răul să fie liber.

Alături de o multitudine de făpturi păsări, Gedo-marele muzician din Cardas (ce îmi dădea mari bătăi de cap, datorită glumelor și comentariilor sale specifice), Ramel și o întreagă aramată, Tiamel pornește în lupta pentru apărarea celui de-al treisprezecelea Craniu de Cristal și a tuturor oamenilor de pe Pământ. Împreună, trec printr-o grămdă de probe periculoase, în care viață lor depinde de alegerile pe care aceștia le fac.
A reușit Tiamel să salveze omenirea și să învingă Fiii Lumii Întunecate? Asta vă las pe voi să aflați.

Mi-a plăcut mult cartea, am îndrăgit personajele, acțiunea, ilustrațiile ce mă transportau în mijlocul întâmplărilor și, nu în ultimul rând, mi-a plăcut mult stilul de scriere, chiar dacă uneori era prea multă descriere, alertarea și dinamica erau prezente.
Din partea mea, 4/5 ⭐️