Misterele de la Casa de iarnă, de Ben Guterson

  Titlu: “ Misterele de la casa de iarnă”

  Autor: Ben Guterson 

  Număr de pagini: 345

  Ilustrații: Chlde Bristol

  Traducere din engleză: Anca Bărbulescu

  Editura: Humanitas Junior

  Rating: 5/5 

 Descriere: E primavara, si Elizabeth s-a mutat in haosul magnific si vesel care este hotelul Casa de Iarna. Nu va trece mult insa pana cand fata si prietenul ei, Freddy, vor fi atrasi din nou in urzeala unui mister nefast. Oaspetii hotelului incep sa se comporte ciudat, iar puterile lui Elizabeth se manifesta in cele mai neasteptate - si uneori inspaimantatoare - feluri. In vremea asta, din subsolul Casei de Iarna trepidatii ciudate zguduie hotelul din temelii, iar o lumina rosiatica pluteste pe coridoare. Sa fie oare ingrozitoarea Gracella, a carei forta malefica nu s-a stins de tot? Raspunsul vine de la o carte rara, care inchide in ea secretele unui ritual antic. Daca cineva din hotel incearca sa o readuca la viata pe Gracella cu ajutorul ei? Nu mai e timp de pierdut! Dar vor putea Elizabeth si Freddy sa alunge amenintarea care pluteste peste Casa de Iarna si sa scape hotelul de primejdii odata pentru totdeauna?



Salutare dragi cititor! Astăzi vreau să vă vorbesc despre volumul trei din seria “Casa de iarnă”, scrisă de minunatul Ben Guterson, respectiv “Misterele de la casa de iarnă”. Recomand cu drag să citiți și prima recenzie, pentru primele două volume, pe care o găsiți tot pe blogul meu. 

Un amestec captivant de intriga detectivistica, puzzle-uri care se cer rezolvate si magie. - Kirkus Reviews

 Am așteptat cu sufletul la gură acest volum, deoarece primele două volume au fost exagerate de bune, mi-a plăcut absolut tot! În acest volum, acțiunea este desfășurată primăvara, astfel m-am potrivit perfect cu citirea lui. Nu știu sincer dacă aș putea alege un volum dintre cele trei, deoarece fiecare a avut ceva special și ceva ce mi-a rămas întipărit în minte, de aceea recomand cu drag de fiecare dată această serie. 

Totuși în acest volum, importanța s-a axat mai mult pe personaje, după părerea mea. Bineînțeles că am avut și acțiune, acțiune deosebită plină de suspans și situații neașteptate care te lăsau cu gura căscată. Din nou, un aspect remarcabil, ce mi-a oferit o plăcere a lecturii mai dezvoltată, au fost ilustrațiile!! Sunt geniale! Chiar dacă sunt în alb-negru, surprind atât de bine momentele subiectului și, pe scurt, e foarte fain să compari ceva ce tu îți imaginai citind, cu ce ai acolo. :)) stilul de scriere al autorului este atât de relaxant, încât nu simți cum trec paginile. Am citit cartea în două zile, cu toate că voiam să mai mă țin de ea, și să nu o termin atât de repede, curiozitatea nu mi-a dat voie.

Vreau să împărtășesc cu voi si fotografia mea preferată, alături de această serie:



Sunt bucuros și trist în același timp, terminând primele trei volume, deoarece e una dintre preferate și n-aș fi vrut să se termine. Dar, cine știe? Poate o să apară și volumul 4...☺️Dacă e să recomand ceva ușor, atât pentru cei mici, cât si pentru cei mari, seria aceasta este prima variantă. Cu drag îmi amintesc citirea primului volum, ce a avut loc prin iarnă, alături de o ciocolată caldă si un pulover pufos și călduros.

Mulțumesc din tot sufletul editurii Humanitas Junior, pentru șansa de a citi aceste minunății. Întreaga seria se poate comanda de pe site-ul editurii, dar eu o să vă las link pentru acest volum: apasă aici

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Călătorie pe Volta, Planeta Becurilor- Iulian Comănescu

“Cercul de foc” - Liviu Todose

"Atingerea" - Bogdan Ispas