“Malakai” de A. Stephanie-Recenzie

          

            Editura: Bookzone 
      
            Rating: 4,5/5 💛

            Autor: A. Stephanie 

 Vreau să încep prin a mulțumi autoarei pentru șansa pe care mi-a acordat-o, oferindu-mi dilogia Malakai.

 O poveste plină de neprezăzut, plină de răsturnări de situație și, nu în ultimul rând, un carusel de emoții variate, accesibile și utile tuturor.

 Povestea o are în prim plan pe Hannah, ce ajunge prin intermediul unei acțiuni neprezăzute, să trăiască o poveste de dragoste “mai diferită”, trăind pe baza și pe motivul că Malakai o să își revină intr-o zi.
 Viața ia o întorsătură extremă pentru Hannah, deoarece ea disecă viața atât de complicată a lui Malakai și descoperă motivele pentru care acesta trece printr-o perioadă atât de indiscretă, ce îl face să alunge oamenii din jur și ce provoacă o “închidere” a acestuia, în propria persoană. Iubirea își deschide larg porțile, iar Hannah rămâne apropiată de Malakai, chiar și-n cele mai grele momente, în care exteriorizarea psihică a lui Malakai devine insuportabilă.

“-E prea mult. De ce nu spune ceva? E chiar atât de idiot, încât să nu-și dea seama că, dacă mi-ar oferi acum o explicație, aș fi dispusă să trec peste tot? Nu sunt mândra de asta. Chiar nu sunt.”

O poveste atât de unică, iar în același timp, dezolantă. Sentimentele atât de sensibile ale lui Malakai, frica de singurătate și abandon ne face pe fiecare să privim viața cu alți ochi, chiar dacă nu este tot timpul perfectă.
Am trăit atâtea emoții, am fost tulburat de poveste. N-am crezut că o să mă surprindă atât de mult, având în vedere faptul că sunt băiat, am rămas uimit de întreaga parcurgere a acțiunii. 
Ambele cărți se pot comanda de aici. ❤️

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Călătorie pe Volta, Planeta Becurilor- Iulian Comănescu

“Cercul de foc” - Liviu Todose

"Atingerea" - Bogdan Ispas