“Cercul de foc” - Liviu Todose

 Titlu: Cercul de fic 

 Autor: Liviu Todose

 Nr. de pagini: 254

 An apariție: 2020

 Rating: 2.5-3/5❄️



“Consider că povestea mea se poate aplica cu succes în orice domeniu al vieții dumneavoastră și este de o simplitate înconjurătoare, accesibile oricărui vizitator ambițios. Să luptați cu încăpățânare, indiferent de obstacole și greutăți, pentru ideile care mă împlinesc sufletește, e lucru mare! Și să luptați până când veți vedea transpuse în realitate, chiar dacă asta va însemna o zi sau poate chiar întreaga viață. Rezultatul va fi impresionat! Satisfacția? Infinită! Doar simplul fapt că vă vine să strigați de fericire pentru reușită merită tot efortul depus...” -Liviu C. Todose

 “Cercul de foc” este cartea de debut a lui Liviu C. Todose, un om minunat ce și-a așternut cu drag cuvintele, bine alese, intr-o carte unucă. 

Vreau să încep prin a mulțumi lui Liviu, deoarece prin discuțiile pe care le-am avut mi-am dat seama că ești un om minunat ce face orice lucru cu drag și încearcă să se bucure de fiecare clipă. Am avut noroc și am primit pachetul de la el chiar înainte de Crăciun cu câteva zile, și efectiv a rămas uimit de atenția cu care el a conceput toată treaba aceasta, fiind extrem de atent la detalii și trimițând o adevărată poveste minunată, alături de cartea sa. 



 De ce doar 2.5-3❄️? Pentru simplul fapt că nu mă împac cu acest gen, este o lectură ușoară, ce nu necesită o atenție extremă, pagini decurg ușor iar povestea este chiar interesantă. Acțiune este amplă, însă uneori aveam impresia că efectiv se trece de la o anumită întâmplare la alta, astfel nu înțelegeam de ce se întâmpla anumite lucruri ce într-un fel păreau logice. 

Nu pot spune că această carte m-a dezamăgit, având în vedere că totuși am citit-o cu drag, însă într-un fel sau altul, această carte chiar poate fi perfectă pentru unele persoane. Dacă iubești acel fir narativ constant, ce te relaxează și te face să te simți bine, “Cercul de foc” e cartea perfectă. 

Cu toate acestea, personajele sunt numeroase, iar fiecare are un anumit rol în întreaga poveste, contopindu-se perfect și ajungând într-un bun final la o aliniere interesantă a dezvoltării personale. Nu pot să spun sincer că m-am atașat de un anumit personaj, deoarece fiecare a avut un rol considerabil, ajungând într-un bun final să fie pe aceeași lungime de undă.

Sincer, dacă citeam această carte pe la 12-13 aniCred că eram m-ai uimit, mult mai plauzibil și plăcut surprins de întreaga interacțiune dintre personaje și desfășurarea acțiunii, însă acum, totul mi se pare logic, indiferent de ce se întâmpla, încercam să ghicesc următoarea mutație. 

Ce mi-a plăcut, printre altele, fiecare capitol a avut o scurtă descriere la început, complexe într-un fel și bine pusă la punct,nu era kilometrică și îmi era ușor să vizualizez. 

Recomand “Cercul de foc” dacă sunteți la început sau aveti nevoie de ceva ușor.😀

 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Călătorie pe Volta, Planeta Becurilor- Iulian Comănescu

"Atingerea" - Bogdan Ispas