Regina de cleștar, de Bogdan Ispas

  Titlu: “Regina de cleștar”

  Autor: Bogdan Ispas 

  Număr de pagini: 491

  Editura: Creator (Libris Editorial) 

  Rating: 5/5💫




“Bogdan ispas, născut la data de 26 mai 1988, este absolvent al Facultății de Științe eEconomice din cadrul Universității Petrol-Gaze din Ploiești, cu specializarea Merceologie și Managementul calității. În anul 2012 finalizează și masterul în cadrul aceleiași facultăți, specializarea Administrarea și Finanțarea proiectelor de dezvoltare. La vârsta de 14 ani citește primul roman fantasy, romani care deschide apetitul pentru literatura de gen. În timp, descoperă că există și alte genuri literare care răspund cu succes nevoii sale de cititor. Printre autorii preferați se numără: Dan Brown, Jeffery Deaver, J.K. Rowling. Romanul de debut “Atingerea”, care este și primul volum al seriei “Fiicele lunii”, a fost publicat în anul 2015 în cadrul Târgului Internațional de Carte Gaudeamus.”

Salutare tuturor! Astăzi vreau să vorbim despre volumul 2 din seria “Fiicele Lunii”, de Bogdan Ispas. O serie fantasy minunată, complexă și care te marchează de la primele pagini. Pentru volumul 1 găsiți o recenzie tot aici, pe blogul meu, unde vă vorbesc mai în detaliu.

Dacă ar fi să fac o comparație între cele două volume citite, fiecare dintre acestea a venit cu ceva nou, ceva ce m-a făcut să iubesc și să mă atașez de poveste și de personaje. Volumul doi, la fel ca primul, vine cu niște descrieri superbe, chiar dacă sunt lungi și detaliate, reușesc să surprindă extrem de bine ceea ce autorul vrea să transmită cititorului. 

În acest volum, după părerea mea, acțiunea s-a axat mai mult pe o dezvoltare concretă, atât a personajelor, cat și a intervenției autorului, prin intermediul unor repere nemaipomenite.


“ Trecutul revine în prezent. Liniștea lumii devine o bombă cu ceas gata să se transforme într-o explozie de proporții. “


Am simțit totuși că “Regina de cleștar” a avut mai mult mister, bazandu-se pe trăirile Evei, a cărei bunică moare, iar aceasta moștenește cel mai mare secret al acesteia: o casetă misterioasă ascunsă în podul casei, despre care află ulterior că nu trebuie deschisă. Acest aspect m-a impresionat, astfel curiozitatea de a afla ceea ce se întâmplă mai departe a luat amploare foarte repede. 

Pe lângă descrierile lungi, în acest volum am remarcat și o acțiune mai amplă, știam că o să mă țină cu sufletul la gură, dar nu în halul ăsta. Vă spun sincer că m-am îndrăgostit de carte înainte de a o începe, o așa copertă frumoasă merită toate laudele.

Sunt tare curios de cum o să decurgă povestea în ultimul volum, cel de-al treilea. Presimt că o să-mi placă la fel de mult ca primele două, mai ales dacă ielele o să fie din nou integrate în poveste. 

Vă recomand din tot sufletul seria, mai ales dacă sunteți iubitori de fantasy, trăiți poveștile adevărate, care vă rămân întipărite în minte pe veci. 

Seria "Fiicele Lunii”, de Bogdan Ispas, se poate comanda de AICI.  


Comentarii

  1. Am terminat volumul 1 din serie acum cateva zile si l-am de-vo-rat 🤭✨ , a fost geniala cartea

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Călătorie pe Volta, Planeta Becurilor- Iulian Comănescu

“Cercul de foc” - Liviu Todose

"Atingerea" - Bogdan Ispas